Det är inte lika långt bort som man alltid tror.

Från den stunden man kommer till jorden är man oskyddad. Man är oskyddad för allt som kan ske, hemskheter och allt som kan få en att falla. Det är verkligen ledsamt när man tänker på hur en del männsikor lever. Och samtidigt tycker man själv att man har en jobbig livssituation. Man tänker nog sällan på hur omvärlden har det.

Att det finns ett ig i mitt betygspapper eller att min ständiga ryggsmärta finns, det verkar just nu så lamt. Att man bryter ihop och reser sig, men tänk de som faktiskt inte reser sig igen.
Man är så jäkla dålig på att uppskatta det man har, för det finns ju där dygnet runt framför en.
För när det kommer till saken, så tror jag att de flesta faktiskt är glada att de är just dem de är.

Jag hoppas att du kommer till ett bättre ställe där tyngndnen kan lyftas bort från dina axlar.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback