Blev fel så fel, börja om - gör rätt.

Igår kväll efter att ha skrattat åt solsidan kände jag mig sådär låg igen.
Försökte somna i evigheter, låg och stirrade in i väggen. Vaknade av alarmet vid klockan sex, sminkande mig och fixade håret. Satte mig på kistan i hallen och började gråta. Tvättade av sminket och drog på mig den gröna tröjan, sjukanmälde mig och la mig på soffan och somnade.
Ibland har jag sådana dagar, när allt känns motarbetat. Och då är det bäst att jag går och lägger mig igen, för de mornarna är hemska.
Nu känns det okej, inte helt bra men okej.

Imorrn är det en ny dag, men först måste jag ta mig igenom den här.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jossan

vissa dagar är hemskare än andra, men då gäller det att göra nåt bra av den dagen och göra lite som man vill :) skita i alla måsten! sen får man ta nästa dag med ett leende på läpparna istället! kram på dig.

Postat av: Sofie

Ja, vissa dagar skulle man kunna hoppa över. Men samtidigt finns det ju dagar man inte vill vara utan. Kram på dig med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback