Okej - jag är redan tillbaka.

Men bara för att berätta några saker.

Först och främst, jag har ännu en gång färgat håret. Jag har exprimenterat. Det blev inte misslyckat men inte särskilt bra heller. Eller? Nja, alltså. Men det känns ju ganska så jag.

Jag avskyr wordfeud just nu. Jag orkar inte spela. Orkar inte vara egnagerad. Lägger innan tiden går ut och får värdelösa poäng. Vi behöver ett break vi två.

Jag har kommit fram till hur min nästa och antagligen största och dyraste tatuering ska se ut. Jisses. Jag är taggad.

Imorrn ska jag springa. Blir alldeles dåsig i huvudet av att ha lov.

Jag har jobbat och det har gått bra. Nästa pass är inplanerat i nästa månad, två delade turer.

Jag har äntligen hittat vad min favorit film hette som jag såg som barn, Änglahund. Grät en skvätt över att den inte finns att köpa eller fixa på andra språk än engelska eller nederlänska.

Ni vet, världens starkaste man. Han har skolat om sig och agerar nu som en Beck och Wallander snubbe, som också gillar alkohol. Men vin. Lite mer kvinnligt. Men helt odugligt. Inte okej. Dög inte ens till att bara små lyssna på deras röster. Vart tog film skaparnas insperation vägen egentligen?

På tal om det. Blev med bjuden att se Stig Helmers story och ja, den var verkligen inte bio sevärd. Kanske i soffan, med en filt och en påse godis. Den var ju rolig ibland, men nja.. Synd det där. Bra tanke, men så mycket mer blev det inte.

Idag när jag åkte hem i från stallet så grubblade jag. Så jag lät mobilen själv välja musik ifrån topplistan och självklart så valde han ganska så dyster och tråkig musik. Fram tills jag var i rondellen. Då kom Mange bjuder och då började jag att skratta. Jag försökte sjunga med i det lilla jag kunde men mest så skrattade jag. Mina tankar försvann och jag tänkte att alla kommer se att jag i just det nuet lyssnar på den låten - fy fan vad töntigt. Men vet ni vad? Jag skrattade och lät låten spelas, ända till sista sekunden. För jag njöt av att kunna bryta mitt tanke mönster och bara skratta.

Morgon dagen kommer att bli en händelserik dag - om jag gör den till det.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Mä Mä Mä Mange Mä Mä Mä Mä


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback