Jag vet vilken dy hon har varit i.

Pinsamt det är när man inser att man har stavat fel i rubriken. Men orkar inte ändra det, i förra inläget.
Vet ni? Jag skulle nog vilja bli en chef. Vad för sorts chef spelar nog ingen större roll. Bara jag slapp utbilda mig. Men där gick ju den drömmen i kras, för plugga mer lär jag ju inte göra. Kom på nu att jag är så jävla glad över att slippa räkna matte. Det måste ju vara värsta ämnet. Helt klart.

Idag körde jag av vägen. Rätt ner i diket kom jag. Tur att det var ett litet dike. Och tur att jag tog mih upp.. med plattan i botten. Jag blir så förbannad. Jag skriker och slår i ratten. Lyckades gasa mig upp och kom iväg. Men paniken som uppstår när man märker att vägen svänger men inte bilen, den är rätt otäck. Vadå ha is i magen? Skulle jag ha is i magen? Jag kan inte ens försöka att ha det. Jag drabbas av panik och då rattar jag, fullt ratt omslag. Och så skriker jag. Alla möjliga olika svordommar kommer ut då. Fan vad jag hatar att köra bil när det är halt.

Förresten, jag har pojkvän. Kille, mansvän, you name it. Vi blev officiella igår, på facebook. Jag sa att vi aldrig skulle bli det coh han har nog sagt detsamma. Men vi blev det och nu är vi det. Känns på något sätt lite befriande, det är inte så himla hemligt. Så ja, det känns ganska så rart.

Hade planerat att jag skulle ut och springa men det regnar. Och jag måste plugga.
Men kvällen är ung.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

HAHAHHA ... mansvän. fuckers.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback