För lite fysikst - för mycket psykiskt.

Jag är oengagerad. jag är ointresserad.
Nej. Jag är bara trött. Trött på stress hit och dit över arbeten, trött på sky höga krav och förväntningar. Jag är trött på att aldrig ha koll.
Men killarna de är nöjda. Till 100 %. Men tjejerna måste bättra sig, vi är bara nöjda till 89 %. Killarna sover mer, kan det bero på att de trivs bättre i skolan? Killarna super mindre, kan det bero på att de trivs bättre i skolan? Killarna får stöd, kan det bero på att de trivs bättre i skolan?
Vet ni vad? Går man omvårdnadsprogrammet så det ända man gör, det är att supa och röka.

Skönt att man kan vara lite ironisk mitt i bitterheten.

Hästen står fortfarande på vila för att vi inte får på några broddar bak, suuuuuuuck. Jag får abstinens! Vad fan gör alla av sin tid, som inte äger en häst? Jag blir tokig. Rastlös som ett jävla as. Pluggar gör jag också, men inte fan blir jag klokare för det.

Åh.. jag skulle verkligen behöva ut och frysa och svettas om varanat i en timma, på hästryggen. Jisses vilken abstinens jag har.

Har fått inviga min julklapp, ett par knallrosa spring skor. Jag avgudar dem! Det känns ju för sjutton som att man springer på moln.
Så ja, vad hindrar mig nu? Absolut ingenting.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback