Ännu en gång ligger jag i min sköna säng, nu klädd i en turkos kick suit. Livet är härligt!

Har nog drabbats av lite blogg torka, kan nog bero på att jag har jullov. Brukar ju blogga när jag är i skolan, oftast.. Jag hade en super fin julafton med släkt och med J. Han tröffade hela min släkt för första gången om ni ville veta och det gick galant. Är för första gången hel nöjd med julafton, för i år var den fin.

Har legat i sängen och grinat till Skönheten och odjuret. Jag avgudar verkligen den filmen!

Idag jobbade jag tre timmar, igår jobbade jag kväll, igår drack jag rosé vin med Agnes och pratade om allt och då menar jag verkligen allt. Miljön, framtiden, jobb, miljöbilar och annat roligt. Jag trivs galet bra med att det inte är någon snö ute. Plus grader =  mjukt i marken = galoppera massor = GLAD HÄST (= ger en glad ryttare)

Jag kommer atagligen inte att blogga igen på ett tag. Håll till godo! Vem vet, någon dag kanske jag slänger in en hel bomb med bilder.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback