Våren var som vackrast när du kom till mig.

Ni vet, jag var faktiskt inte själv i smultronstället. Som det faktiskt ser ut som. Men jag kan ju faktiskt inte servera er på sängen hela tiden.



Igår så träffade jag några av mina fina vänner. Vi pratade, åt onyttigt och kollade på film. Vi låg i en av vingåkers skönaste soffor och njöt av Christina Aguileras vackra röst.
Jag passade på att lätta på hjärtat lite också, kändes riktigt bra faktiskt. Pratet gick över till skratt och ja, mina vänner är så härliga.

Idag så tar vi favorit bilen (förlåt puttge) och åker mot örebro med några favorit tjejer!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Det är väl klart att du inte var själv, vem tog bilderna på dig liksom??? :P

Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Just nu har jag en massa tävlingar uppe i min blogg med bland annat samarbeten tillsammans med Ziperall, Stockholmsgruppen Cosmetics, Freebra och en massa andra stora företag. Ni får bland annat chansen att vinna ett zumba paket, skönhetsprodukter, smink, teknik (ipod's bland annat), kläder, smycken osv.



Kika in och pröva din lycka (direktlänk: http://flavoured.blogg.se/category/tavlingar.html) men kom ihåg att alltid läsa inläggen nogrannt :)

Postat av: Sofie

Jag skulle ju faktiskt kunnat bett någon där, en rar lite kinses kanske? haha! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback