Someone like you - someone like me?

Har inte startat min egna hp dator sedan jag fick denna fina mac dator. Jag har nog lite dåligt samvete?
Och ja, jag skulle vilja skriva världens längsta blogginlägg, men jag vet inte vad jag ska skriva? För när jag skriver långa inlägg så beror det väldigt ofta på att något är fel och att jag behöver skriva av mig. Men jag har det bra nu.

Idag har vi haft oändliga föreläsningar, men har hållt mig vaken som tur är. Vi har skickat iväg en idé rapport för vårt projektarbete. Jag slapp åka buss. Det var rätt god mat i skolan. Jag har lättat på hjärtat, om roliga saker. Jag har pillat på min mac dator. Jag har bokat en regelbunden tid på sjukhuset nu. Och ja, allt känns bra.

Om en stund ska jag iväg och rida och ikväll blir det mys!
Nu ska min kära mac få lite energi!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback