Jag såg själva livet i dig när du kom

Jag fixade helgen. Så himla skönt att ha den gjord!
Morgonen på söndagen var rätt så seg, fick kämpa ett par gånger med att hålla ögonen öppna. Innan lunch blev det lite katastrof, men sen fick jag sova en halvtimma. På min tvåtimmars lunch kom mamma med en kebabtallrik som satt otroligt fint. Efter det så sov jag igen, men en hel timma. Eftermiddagen gick rätt så fort, städade i köket, svabbade golv och nattade. På kvällen så blev jag lite ångestfylld, berättade att det var min sista dag och de blev lite ledsna. Pysslade lite extra med allt, kändes lite bättre. När jag gick så öpnnade jag den tunga dörren, vände mig om och bara kollade. Jag log och gick ut.

Spelade hög musik på vägen hem, log ännu mer och parkerade bilen. Var hos sällskapet på kvällen, snorade och hostade ikapp. Kollade på Chuck, som kanske verkade som en ganska så bra serie, även om jag inte hängde med så bra. Kollade också på Borat som jag aldrig någonsin har sett förut, hur har jag kunnat missa?

Imorrn blir det Smultronstället, för er som vill veta!


/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback