För mycket tid att tänka på allt jag ser hos dig.

Insåg en grej nyss. Jag kommer nuförtiden nästan att bo i mina läsglasögon.. Mac-datorer hela lektionerna betyder huvudvärk om jag inte använder dem. Känns inte så jäkla värt.

Första skoldagen var helt okej. Vi fick sluta vid elva, härligt nog. Har kollat schemat och den här terminen kan jag nog överleva med lite ändringar bara. Imorgon får vi våra datorer! Men vi ska imorrn sitta på en tre timmars lång föreläsning, suck på det.
Efter skolan blev nödvändiga saker fixade. Blev inspererad..? Klickade hem en bok, hehe. Trettiosju kronor. Den är rosa och jag kan säga att det lär bli en hel del högläsning ur den. Pirrigt! Skolböcker och kunskapsböcker är otroligt tråkiga, men inte den här. Dä kan ja säga!

Snart ska jag kolla på True Talent och ikväll tittar nog Tiny Tim förbi kan jag avslöja!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback