Tidiga mornar i stallet är härligt!

Idag red jag ut med Sofia och Catarina tidigt, det var härligt väder ute då. Har fått utt motivatinen lite mer nu. Fick rida Mirre idag som är otroligt rar, det var skönt att bara få rida rakt fram och inte behöva oroa sig. Min galenpanna fick lite utlopp för sina starka känslor och efteråt ledde jag ner en svettig men nöjd häst i hagen. Vem som helst skulle kunna se att hon absolut inte är elak, hon är lycklig. Hon tuggar på bettet, skuttar runt och tacktar. Visst blir det kortslutning i huvudet på henne ibland. Men vem blir inte ibland blockerad på grund av alla känslor?
Det finns inget ont i henne, bara massor energi och känslor.

Efter stallet tänkte jag ta en halvtimmas powernap, men den blev visst en timma längre än planerat. Det känns i skallen.



Vore hon inte så otroligt mysig skulle jag antagligen bli galen på henne. Tur för'na att hon är så söt.

Nu käka, sen teori och körning!
Efter det har jag ingen aning om vad jag ska göra, antagligen däckar jag tidigt i soffan eller något sånt.
Hörs!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback