Tacka vettja när det funkar.

Igår red jag min donna och även idag så red
jag henne. Hel festligt!!
Jag njuter!


Ni vet, snart fyller jag år. Lilla jag fyller arton hela år. Familjens minsting blir myndig. Sista ungen blir vuxen. Häftigt? Ja jag vet inte. Hur mycket skillnad kommer jag märka? Får i för sig införskaffa mig
ett körkort, gå på krogen, köpa tobak och andra fina grejer. Så ja,
lite lär det väl ändå märkas?

Att fyll arton innebär massor, massor ansvar väl? Det är inte alltid min grej men det ska väl ändras också. Jag kommer ju för sjutton inte att blir utkastad på gatan när jag fyllt. Men jag kommer nog känna lite press faktiskt, att flytta hemifrån.

Nu ska jag fortsätta att kolla på körslaget och snyta mig...
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Jag sa ju att det skulle funka till slut! ;) Snart kommer ni kanske på lektionerna också! :D

Postat av: Sofie

JA! Hon är både rar och skit häftig att rida nu! Det går framåt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback