Someone like you.

Never mind I'll find
Someone like you
I wish nothing but the best for you
Too.. Don't forget me
I beg
I remember you say
Sometimes it lasts in love
But sometimes it hurts instead


Ikväll är en sådan kväll som jag vill härifrån. Ta nyckeln till bilen och skruva upp musiken på hög volym och bara
gasa. Men ja juste, jag har inget körkort. När jag har körkort kommer nog körningen bli en ännu mer terapi för mig.
Jag trivs i bilen, jag trivs där bakom ratten.

Texten där uppe kommer från en grymt bra låt som jag upptäckte idag. Adele är en grym kvinna, helt klart.

Har idag skrivit ett rörigt arbete om boken Kort kjol, jag vet inte. Det blev nog mest tankar, om livet och olika
normer som vi ständigt tvingas följa. Om hurvida det är rätt eller inte rätt. Analysera, massor och massor.

Imorrn är det skola och jag har nog lite ångest. Mest över alla väntande prov..
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback