Mina funderingar tar idag för mycket av min energi.

Kom inte upp ur sängen imorse, var äckligt trött och huvudet värkte. Ångest, jag får sån ångest. Men jag blev hemma iallafall. Ska försöka plugga, men har ingen ork.

Är trött på saker och ting. Väntar fortfarande på beslutet, som skulle tagits i torsdags eller fredags. Blir orolig, varför har dom inte hört av sig? Kommer jag få ett nej? Får jag det kommer jag lägga mig ned och gråta.

Har massa press på mig nu, alldeles för mycket och alldeles för lite tid.

You're the reason why I'm close
Tell me when you hear me falling
Theres a possibility
It wouldn't show

/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback