Konstiga drömmar och en alldeles för lat livsnjutare.

Inatt drömde jag om konstiga saker.
Min vän Josefin bodde i en takvåning och hon hade en inneboende, iprenmannen. (JAG RYSER!)
Vi alla tjejer var i hennes lägenhet och vi var verkligen skitfulla och det spårade ganska rejält när iprenmannen ville dricka tillsammans med oss. Han pallade inte trycket helt enkelt.
Men iallafall, Jossan och han hade byggt ett gym i källaren så vi allihopa trängde ihop oss i hissen som endast tålde 25 kg. Hissen fungerade som en karusell och det var så jäkla otäckt och alla kräktes när vi kom ut. Att gymma dyngrak var inte så lätt, hela rummet snurrade. I hemlighet hade iprenmannen gjort halva källaren till en Oas (från Big Brother) så vi fick se massa rumpor guppandes längs väggarna.
Sen kommer jag inte ihåg mer av den drömmen.
Men sjuk? Ja.
Får rysingar när jag tänker på iprenmannen.

Idag har vi studiedag och det är så jäkla skönt! Har inte pluggat ett smack för idag fick jag sova ända till halv tio och fram tills nu har jag bara suttit och lyssnat på musik och rakat benen. Nu ska jag lägga mig raklång i soffan och kolla på tv, därefter ska jag laga mat.
Sen åker jag till stallet!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jossan

HAHAHAHAHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback