Home, home, home, home!

Efter att klarat ett fas A prov blev jag motiverad. Gjorde ett fas B prov förut, fick tio fel och jag skrek bokstavligen ordet "fan" rätt ut, till och med hunden reagerade. Jag muttrade för mig själv "då gör jag väl om skiten" och öppnade ett nytt prov. Bara för ett par dagar sedan om jag inte klarade ett prov så tängde jag ner datorn och blev ledsen, kände mig då otillräcklig. Men nu blev jag frustrerad och ville bevisa för mig själv att jag visst kunde klara ett fas B. Och visst gjorde jag det!

Framför mig låg en bok som det kryper i mig när jag läser den. för den är så bra. Men ändå tog jag de två tjocka teoriböckerna med mig till min slitna soffa i rummet. Jag läste lite om avgaser och vilka föroreningar det blir i luften. Nu ska jag göra klart mitt arbete om internationellt perspektiv och låta min spotify lista spelas. Därefter ska jag laga(!) mat och slå mig ner i soffan igen. Och när jag gjort det ska jag köra ännu ett fas B prov, misslyckas jag så gör jag ett till.

Motivation? Jajamensan!
Någon gång idag ska jag också ta ut hundarna och sparka lite boll med dem. Och ikväll ska jag ut och rida!
Och imorrn ska jag gå till skolan.

SEN JÄVLAR ÄR DET LOV!
Är jag glad? Verkligen!
Inget jäkla analyserande idag inte.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback