Himlen har vart sådär oskyldigt blå idag.

Somnade hårt på soffan förut, vaknade upp alldeles förvirrad och snurrig en timma senare. Jisses vad trött jag var och nu är jag sådär efter seg.

Fick sluta vid klockan elva idag med, vilket var otroligt skönt och välbehövligt! Tog kvart i ett bussen och satan i gatan vad jag älskar att åka hem med den bussen. Skulle kunna vänja mig vid det.
Väl hemma så åkte jag och mamma upp till stallet. Dina som har tappat en framsko fick stå inne idag så jag tog med henne ut i hagen medens mamma mockade. Satt på favorit stenen i mina solglasögon och tittade på min rödhåriga dam som njöt av att rulla sig utan täcke. Jag satt och lyssnade på fågelungar som skrek från toppen av en tall medan Dina gick runt i hagen och letade efter gräs, som äntligen har börjat komma fram. Jag satt där och njöt. Man borde oftare stanna upp och lära sig att se det man har. Jag har en rödhårig dam som just nu testar mig som ett riktigt as, men hon är fin, så otroligt fin att se på. Och hennes kloka ögon kan få mig alldeles knäsvag, hennes fina rådjurs ögon. Någon dag kommer det funka mellan oss, annars hade det ju aldrig klickat?

Hela dagen har jag haft känslan "det-kryper-något-på-mig" runt halsen och axlarna. Har flera gånger känt efter och även frågat andra om det kryper något på mig, men nej det har det inte. Hemska känsla!

Annars hade jag rätt, P och Rebecka skrattade åt mig när jag glatt berättade vad jag hade att visa dem. BUSIGT!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback