Dig, dig, dig och ja, dig.

Idag var första gången på lovet som jag sov längre än till klockan nio, väldigt skönt! I för sig la jag mig inte i sängen fören klockan blev runt fyra. Efter att kommit hem någon gång efter halv tre så blev jag sittandes i uterummet med några pratglada personer, en timma där ute gick fort. Så ja att jag kunde sova ända till halv elva var väl inte så konstigt.

Just nu har jag intagit soffläge. Jag är helt slut och mina axlar och låren värker, men på ett skönt sätt? Smärta som man fått för att man har ansträngt sig är härlig. Jag och Sofia var ute på en långtur idag, det var så jäkla roligt! Jag har ridit först, sist och bredvid. Fan vad häftigt det känns! Just nu känns ridningen för jäkla fint!

Funderar på att dra igång någon film?
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback