Bara för ikväll, kan vi gå genom eld.

Fan vad busig jag är! Imorrn ska jag visa mina kära vänner, de kommer skratta åt mig. Särskilt Rebecka, mest över att jag faktiskt lyssnade på henne. P kommer skratta ännu mer, tror jag iallafall.
Heal tiden kan man faktiskt inte vara mogen och allvarlig, ibland måste man få skratta och känna sig omognast av alla. Det ska jag göra imorrn!

Mina senaste söndagar ha vart härliga, jag har trivts med dem. Att få bli bortskämd och att få skratta, visst låter det härligt?
Nu ska jag öppna fönstret en stund, försöka varva ner och sen lägga mig i sängen.


På den här bilden ser Pepzi söt ut, inte sådär ängslig som hon annars gör när kameran åker fram.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback