1 mars - 16 april.



Mellan de här två dagarna har det gått en månad och femton dagar. Vinkeln är inte riktigt densamma. Men ser ni att på den korta tiden har hon blivit rundare och finare? På bilden till höger är hon väldigt kantig och omusklad. Och mellan de här dagarna har hon bara fått mer mat och gått rakt fram i skogen.

Tänk om ett par månader, då kommer hon nog vara ännu finare i kroppen.

Det är rätt mycket hästsnack på min blogg just nu, men jag är väl trots allt en hästnörd..
Ikväll har jag tittat på film, Due date. Skit bra var den! Har även börjat få lite struktur på min ena externa hårddisk och nu ska jag fortsätta att kolla på big brother.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback