What do you want for me?

Känns som jag inte bloggat på evigheter, men så lång tid har det faktiskt inte gått.
Har ingen ork att skriva allt som hänt sen sist. Klassfest i lördags, förstöt hos mig - galen kväll. Min mobil avled den kvällen, sörjer fortfarande. Var dock inte jag som hade sönder den, känns ganska så surt.
Mamma fyllde år i lördags, hon fick en tatueringstid av mig och pappa, oväntat va?
Små kusinerna var här och vi var ute och åt hela högen, roligt! Pim har skrivit sitt namn på min vita vägg med en kajalpenna, hur sjutton ska jag få bort det? Aja, hon är söt.
Imorrn är en jobbig dag, så imorrn kommer jag antadligen försöka plugga, med tankarna på annat håll.
På söndag kanske Diver åker, om hon som kommer tycker om honom. Känns sorligt, men lättande på något sätt, men jobbigt.
Jag har jätte ont i halsen. Och på onsdag ska jag få en slang nerkörd genom halsen ner i magen, igen.
Är rastlös samtidigt som kroppen är trött.
Hoppas bara inte att jag blir sjuk.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback