Upptaderar ännu en gång.

Var ute med farbrorn (mammas häst) i skogen idag, han var totalt galen, till en början. Fick hoppa av två gånger för att han blev så hingstig, galna gubbe. Vi tog en joggnings tur och han fick gå i form i stort sätt hela ridturen, fick loss högra sidan ganska bra mot slutet. Han är söt ändå, kommer sakna honom sen.
Min käraste Robin känns inte alls lika stel i bakbenen nu efter omskoningen. Kunde inte vara med på skoningen, men med nya hovslagaren går det jätte bra, han skor på gammeldags sätt som Robin behöver.
Han var så fruktansvärt söt idag!
Mot helgen ska jag äntligen få slänga på sadeln igen, nu ska vi igång lite smått igen. Sen får jag en ny träningskompis, i början av oktober. Känns härligt!
Hittade tre bilder som inte visats förut.

Jag och Robin vintern 2006, snart fyra år sedan.


Våren 2008


Sommaren 2008, att hoppa utan att hålla i tyglarna var inte lätt.


Åh, vad jag tycker om honom!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback