Upp och ner?

Känns lite omtumlande.
Diver ska säljas, förhoppningsvis får han en människa som tycker om honom lika mycket som vi gör. Det känns skit jobbigt, han ska till någon annan. Vi har haft honom i fem år, fem hela år. Men nu är det dags, han ska få en ny människa.
Den andra oktober kommer det en häst till vårat stall, eller snarare en ponny. Mr B, han ska bli min träningskompis. Han ska bantas ner en hel del, sen ska vi igång och det känns som en lättnad!
Robin är visserligen på gång, vi har börjat galoppera nu, men vi kommer inte tillbaka på banan tillsammans. Vi ska börja på ett nytt kapitel, NH ska bli vår grej.
Det blir stora förändringar i stallet nu, känns tugnt.
Men hoppas på att det vänder nu, för oss allihopa.

Imorrn äre idrott igen, är som vanligt grymt otaggad.
Kan sätta upp mitt hår i en jätte liten tofs nu, lite sött, ser egentligen ganska dumt ut.

Min tv tjuter, fan va trött jag blir på han/hon/det/den. Nu slutade det, tror jag.
Ska försöka göra någon nytta nu..
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback