Tröttheten är min svaghet.

Det som hindrar mig mest är nog faktiskt min trötthet, jag går nästan hela tiden på sån kallad sparfart.

Jag har en miljon små saker som måste göras, men jag tar inte tag i det? Är också för tillfället fattig, eller inte fattig, men jag simmar inte direkt i pengar. Det är bara den femte och ja, hur fan ska de gå?
Min medisinks grundkurs bok ligger framför mig på bordet, jag behöver verkligen börja med arbetet om sjukdomar i nervsystemet, men jag har inge lust, ingen ork. Har ett prov släpandes efter mig i det ämnet också, men orkar inte ta tag i det heller.

Jag vet inte vad jag ska ta på mig imorgon, antagligen blir det den gröna tröjan och svarta leegins, men de känns så tråkigt. Ett halsband till kanske?
På fredag ska jag se om jag hittar några nya skor och något annat roligt.

På måndag har vi studiedag, det känns behövande! Då ska jag försöka ta tag i pluggandet, faktiskt.
Idrott imorrn, grymt otaggad.
Nu måste jag rasta hundarna!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback