Träningsvärk är en grym bekräftelse?

Det kan tolkas olika, antingen att det är en hemsk bekräftelse eller att det är en grymt bra bekräftelse. Jag tycker nog både och.

Men iallafall, jag kommer inte kunna hoppa ur sängen imorrn, vilket jag i annars fall aldrig gör ändå. Hade sitsträning idag, var behövligt men grymt jobbigt!

Ska till bup imorrn, är väl varken bu eller bä. Ska förhoppningsvis bli skönt att få lätta lite, men det är samtidigt så jobbigt. Varför ska jag behöva det här för? Känns orättvist, men jag vet, det blir bättre.. så småningom. Ständigt två steg fram och ett tillbaka.

På lördag fyller mamma år och så är det klassfest, en förhoppningsvis bra fredag.
Dags att kravla mot duschen.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback