It was your heart on the line.

Igår såg jag en hjärtekrossare, en snygg sån. Okej, enligt mig. Min smak har börjat utvigda sig. Antingen var det håret, tatueringarna, instrumentet, rösten eller hela alltet. Han såg ut som en typisk hjärtekrossare. Dömande jag vet. Hade iallafall något att vila ögonen på.

Från fredag till lördag så bodde Pim & Nemo här, det var roligt! Det gick i speed fart hela tiden, så det var bara att hänga på. Pim red på Robin, hon är jätte duktig! Hon sitter stadigt i sadeln och är duktig på att "svänga hästen" som hon säger, haha. Hon älskade verkligen att vara i stallet, förhoppningsvis blir hon en riktig häst tjej när hon blir äldre. Nemo lärde mig att spela Pinball, som jag inte var så duktig på. Det var helt klart en mysig helg med de två!

Nu ropade mamma att maten var klar, vi ses!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback