I'm happy!

Är nöjd som själve fan - med min nya tatuering! Den blev fiiin!
Ja det gjorde för jäkla ont, vissa millimeter av den kändes inte men andra var outhärdiga. Märkte ganska fint att det finns en hel del nerver i armen idag, haha. Värt det iallafall, såklart!
Men måste bara få säga, de gör så fruktansvät ont att smörja, faktiskt!
SÅ GLAD!
Har redan funderat på nästa, haha. beroende? njaaa, lite smått.
Måste ha fem stycken innan jag fyller år, så är det  bara. Måste kolla upp när andra praktikperioden är så jag kan små kika på ett nytt datum... haha, fan va störd jag är.
Jag är lite galen, men får såna kickar av det här! Jag mår bra, när jag får unna mig det här.
GODNATT!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback