Här kommer ett par bilder.

Det är inte ofta jag ligger hemma i soffan på en lördag, men ibland måste man faktiskt det. Har blivit lite hängig efter igår, men har blivit de varje gång jag tatuerat mig. Har vart hemma hos småkusinerna idag också, så jag inte dåligt trött alltså. De tar på krafterna, särskilt när man ska hoppa studsmatta, haha. Men de är härligt, de är såna glädjespridare!


Titta, jag har inget smink på mig! Brukar i normala fall inte ställa mig framför kameran utan smink, men Nemo ville ta kort med systemkameran, så vad gör man inte? Sista bilden är tagen av honom också, helt oredgerad.
Inte illa va?
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback