Glädjens dag?

Tror fan att det är det idag eller så har jag omedvetet släppt någon känslospärr? Något är det iallafall. Har skrattat så jag blivit alldeles yr, tapppat luften och andningförmågan, tårarna har kommit och jag har tappat balansen. Folk har trott att det vart något allvarligt fel på mig, jag också för den delen. Men fy fan vad jag har skrattat. Alla har gjort mig dag idag. Man kanske behöver lätta ibalnd? Man känner sig ju lättnad när man gråtit, samma sak kanske gäller glädje och alla de där känslorna? Det kanske svämmar över? Det spelar inte så stor roll, för roligt har jag haft!
Vad jag älskar sånahär dagar, får en kick!

Imorrn ska jag vara osminkad och ha allmänt mysiga kläder, såna dagar behöver man också ibland!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback