Blev ingen hel dag idag i skolan..

Medans de andra i klassen hade idrott promenerade jag till skolan, blev lite peppad inför praktiken efter att ha pratat med Jimmy. Det blir ju faktiskt vad man gör de till. Hamnar förhoppningsvis på en bra avdelning med en trevlig handledare, hoppas vi på! Men iallafall fick följa med upp på Ellwynska's vind, typsik sån vind som används i skärckfilmer, hu! Haha, men iallafall - skulle ha en ny tröja till pratkiten. Sagt och gjort! I samma veva fixade jag matkuponger och hämtade böcker som jag ska ha hemma under praktiken. Sen väntade jagm i evigheter kändes det som, men okje en timma. Hade muntlig matteredovisning, gick bra, faktiskt. Sen hämtade pappa mig och vi åkte hem, mår inte så prima alltså.

Kan säga att det inte är så enkelt att prata rent när näsan är täppt, men underhållande är det visst? haha.

Sitter nu och bloggar på min förhoppningsvis nya dator. Jag tycker om den, de ända negativa är att den har "vassa" kanter runt om, min andra dator är mer "rund" om kanterna. Big deal? Får ont i handlederna när jag har en kudde under den i knät, men tar man bort kudden känns det mycket bättre! Känns som att fläkten sitter på sidan av datorn också, blir inte så vart i knät? Men vad vet jag. Den här har också större skärm. Designen är väl inte den snyggaste, men helt klart duglig. 
Ny dator utan att spendera en krona, känns himla bra! (: haha.

Nä, nu ska jag försöka äta lite och se om det är något bra på tv, vilket det aldrig är på dagara. Blir föresten ingen ridning på ridskolan idag, tyvärr. Aja, hopp och ses!
/

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback