Både uppåt och nedåt idag..

Tillbaka på ruta ett med Robin, fötterna är inte okej. It's sucks.
När jag kom hem idag så låg ett stort kuvär på bordet med mitt nanm på. Där i låg Annie's dödsannons. Urs, de kändes hemskt, jobbigt, tråkigt. Hade Melissa Horn's låt En famn för mig och där stod jag, jag frös till.
Med meningen Vart du än är, har du en famn för mig? insåg jag att det var Annie på bilden, en bild på henne när hon var ung. Hon var vacker, hon såg så lycklig ut. Tårarna var inte långt i från där, de är de inte nu heller.
Jag saknar henne.

Något som fick mig väldigt glad idag iallafall var meningen "Därför är han er om ni vill ha honom!" Det kändes härligt! Snart är jag tillbaka på banan igen, ett nytillskott var vad jag behövde! Jag behöver något lätt, uppmuntrande, något bra. Och det är det här.

En dag kan bjuda på både positivt och negativt, för att ta sig framåt måste man nog lära sig att fokusera på det positiva. Men vem har sagt att det är lätt?

Imorrn ska jag klara mig igenom skoldagen (vilket jag inte gjorde idag) och sedan bär de av till norrköping!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback