Äntligen fredag!

Har vart ute på en barbackatur med Robin, var allt för länge sen!
Ska fördriva tiden tills Agnes hör av sig, ska åka till läppe och ha soffhäng med fint folk! Det gillas.
Köpte förövrigt kläder och skor som förvånar mig, annorlunda brallor och höst skor med klack. (Dock väldigt låg) Men man måste ju våga prova lite nytt?
Och jag har lugg, måste variera lite. De säger att jag ser så snäll ut med lugg? haha.
Min engelska lärare sa att jag är en tillgång för gruppen och de kändes HÄRLIGT att höra!



Det enda jobbiga nu är väl allt jävla plugg, de bokstavligen öste uppgifter över oss nu, helt plötsligt. Men det ordnar sig.
Har fastnat lite för det bandet, de är bra!

Ska fördriva tiden vidare nu.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback