White wedding

För det första, Jay Smith i idol är så himla grym. Han är en blandning av sångarna i Takida/Volbeat, alltså grym. Hoppas att han kammar hem hela skiten!

Igår, alltså i fredags så var jag ledig. Vilket var väldigt skönt! Var på frukostdejt hemma hos Agnes, hon bjöd på lyxfrukost, åt mig skapligt mätt kan jag säga! Vi gjorde en lista som vi sedan mest skratta åt... haha.
På eftermiddagen så red jag och mamma runt på gärdet, vi joggade mest omkring. Jag satt upp Mr. B och krävde lite mer än joggning, vi red ett kort dressyrpass. Trava runt på serpentiner och galopperade några varv, det gick bra men jag fick jobba arslet av mig. Men nu jäklar, han har gått ner tre hål redan. På onsdag kommer hovslagaren, så då kan vi rida lite längre sen.

På kvällen åkte jag tillbaka till Agnes. Vi hade en såndär chill drick/idol/mat/popcorn/godis/film kväll, var välbehövligt! Mathilda var också med. Vi kollade på tonårs/tjej film och skrattade åt det mesta.


Åh vad skönt säger Mathilda och särar på benen, haha!

Just nu sitter jag här vid datorn, kunde inte sova. Pappa är på rally sm och mamma är på dans sm.
Ska nog ta och äta frukost.
Skulle behöva göra klart ett arbete, men vem har ork till det?
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback