Tuff månad?

Som ni kanske förstår med rubriken så vill jag skriva nu att detta kommer bli en tuff månad, minst sagt. Kommer nog inte blogga lika mycket nu i Oktober, har nämligen praktik nu i en hel månad. Följer min handledares tider och de var inte så fina direkt. S1 passet är exempel 07:00 - 21:00, kul? Njaaaa. Annars jobbar jag mest mellan 07:00 - 16:00, vissa dagar är det 13:00 - 21:00. Snällt att låta mig sluta nio på kvällen för att sedan börja sju på morgonen nästa dag. Ingen big deal tänker ni väl, men tänk på att jag har två hästar att motionera..

På helgerna kommer jag vakna till liv, så vi ses nog då va?
Har skrivit upp tiderna i almenackan på väggen, mår bara illa av att titta på det.
Imorrn lämnar jag huset vid halv sju, låter inte så himla lockande va?

Jag som ahde tänkt att jag skulle plugga ikapp under praktiken, de kan jag ju glömma!
Ska lägga mig raklång i soffan nu.
På återseende!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback