Tredje inlägget..

Är det ens sunt? Antagligen inte. Men behöver rensa skallen.

Mamma och jag köpte gott från affären och hyrde filmen The Bounty Hunter som faktiskt var väldigt bra!


De där två är ett sånt där perfekt par som är som natt och dag, de är så jäkla olika - men ändå lika på något sätt. De får iallafall varandra i slutet igen, jag vet att det bara är film.
Men tror ni på det?
Att det finns någon som kompletterar en själv? Någon som man skulle kunna leva med utan att tröttna på? Någon som kan avsluta ens meningar? Två personer, som matchar?
Som ett pussel.
Jag vet inte om jag tror på det, men jag skulle vilja det, jag skulle verkligen vilja se det..
Är de det vi alla söker?
Någon som kan komplettera oss, till en bättre levnads status? En ganska skrämmande tanke.
Men frestande.

Nej, nu lägger jag tankarna åt sidan en stund. Min bror har nämligen vart snäll och fixa alla säsonger av OTH, nu ska jag titta på det och antagligen grina lite grann till det också.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback