Sen kväll, tidig morgon.

Klockan är strax över halv tolv och imorrn ska jag stiga upp vid halv sju. Är inte speciellt taggad, men har man stalljour så har man.
Tycker för övrigt lite synd om mina föräldrar som får skjutsa och hämta mig alla möjliga tider på dygnet. Förstår inte egentligen att de ens ställer upp? När jag får körkortet blir det ändring på det iallafall..

Fredagen var rolig innan det spårade ut totalt, det var även ganska så grymt så länge som det varade. För dansa kan ju aldrig vara tråkigt?

Idag har jag och effe slöat, vilket var behövligt. Åkte till stallet och motionerade båda pållarna, Mr B har dock inte fått upp så mycket flås än, så kan ju säga att jag var trött i benen efter våran ridtur. Vänster galopp är jobbig än så länge, men det ska de väl bli ändring på?
Spenderade resten av kvällen tillsammans med Agnes & Mathilda, vi tog en mysig lördagskväll med film och prat.

Pretty woman är en grym film, man blir bokstavligen kär i filmen.
Godnatt!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback