Såhär på söndags kvällen.

Och Mira har tagit min kudde

Idag har jag vart ute och motionerat båda herrarna. Jag och Robin tog en sväng i skogen först, härligt väder var det idag! Sen tog jag och Bejna ett svettpass på gärdet, vet inte vem av oss som var svettigast efteråt!
Imorrn får mamma ta stallet, jobbar 13 - 20, tyvärr. Men sen jobbar jag tisdag & onsdag och är ledig torsdag. Jobbar fredagkväll, till 20, festligheter efter det?
Sen är min helg till för festligheter och annat roligt!

Här sitter jag och jäspar, jag som haft sovmorgon flera dagar.
Dags att göra något vettigt!
Har ännu inte gjort klart arbetet...
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback