När ska det vända?

Var och la vita rosor på graven idag. Kändes hemskt.
Fikade hos Sofia sen, vi pratade och skrattade också. När jag satte mig i bilen så sjönk allt igen.
Fick reda på kvällen att min ena morbror ligger på sjukhuset, blandat kaos i huvudet, vi slängde oss in i bilen och kom fram till sjukhuset i Norrköping när besökstiden var slut, men fick komma in en timma ändå. Han var verkligen dålig, gjorde ont att se. Vart fan är mitt liv påväg? Vad leder det här till? Varför just jag?
Jag orkar inte, inte hur mycket som helst.
Låt mig få sörja.
Knäckt.
Känner mig helt jävla apatisk.
Vad i helvete ska jag ta mig till?
För jag orkar inte.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback