Med solen i ryggen, visst känns det härligt?

Skulle behöva ta en kall dusch.
Få perspektiv på livet.
Ibland är min värld svart på vitt.
Jag ser inget annat än hårda linjer.
Känner mig tom, men samtdigt explosiv.
Min ram börjar multra bort, spricka.

Men jag ville va bättre, men då blev allting sämre.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.



You can stand me up at the gates of hell
But i won't back down
Gonna stand my ground
Won't be turned around

Lika lite som ni förstår er på det här inlägget så lite förstår jag mig själv.


Här har vi någon som kan uttrycka sig iallafall.

Tror det bästa vore om jag gick och la mig.
Min dag har vart riktigt jäkla bra om man bortser från tjugo minuter på eftermiddagen. Jag har skrattat, pratat i massor, njutit av höst solen ifrån hästryggen.
Är ledig imorgon, vilket sitter förjäkla fint! Sovmorgon, medens ni andra kliver upp tidigt?
Välbehövligt för mig iallafall! (: (Titta en glad gubbe fick hänga med, jag är nog inte så negativ nu trots allt)
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback