Idag är det min jäkla dag!

Men först säger jag grattis till min käre vän Agnes Berggren som fyller år idag!

Hon ska få en fet kram nästa gång jag träffar henne!

Tillbaka till rubriken.
Jag är så jäkla glad, allt känns så himla rätt!
Det var verkligen jätte roligt på praktiken idag, känner mig riktigt hemma där nu! Lyckades äntligen pricka in en lunchdejt med Rebecka, vi satt mest och skrattade - vi hade mycket att prata loss om!
Fick sluta lite mer än en timma tidigare, jag ville nästan inte går därifrån. Det låter inte alls som mig, men så var det. Imorgon är jag ledig, på fredag jobbar jag 08:30-14:00 på dagverksamheten och sen är jag ledig tills tisdag klockan 14:00. Det är skönt kan jag säga er, men kommer längta efter att stiga upp på tisdag, det låter inte heller alls som mig. haha!
Vad flummigt det blir det här.
Jag tog mitt bekväma arsle och gick hem, men det gjorde inte ett dugg, min vinterjacka och stickade tröja värmde gött! Jag struttade fram, jag log hela vägen och jag hade bara positiva tankar!
Just nu känns allt så jäkla bra, just nu känner jag mig stark. 
Jag behöver det här!
Jag älskar såna här dagar när de kommer, jag känner mig helt obeskymrad om allt här i världen, för jag är glad!
Riktigt jäkla glad.
Jag kan inte sluta le, för idag är det verkligen min dag!
/

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: agge

TACK SNYGGING, glad att du är glad! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback