Förstår det inte..

I två timmar har jag försökt att förstå, men tårarna bara rinner.
I söndags var vi ute och galopperade.
Men idag finns du inte längre.
Jag har alltid sagt att jag aldrig skulle kunna klara mig utan dig, hur ska jag orka?
Kan inte förstå att du inte finns längre.
Min första kärlek, min bästa vän. Jag vill bara ha dig här.
Sex och ett halvt år.
Det går inte, jag kommer aldrig klara det här.

20 Oktober 2010 - det snöade för första gången i år.
Och du finns inte längre.

Jag bröt ihop och jag klarar inte av att resa mig upp igen.
Tårarna bara rinner, för du kommer aldrig tillbaka. 

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jennifer

Robin?

Låter inge vidare alls.

Säg till om jag kan göra någe. Du är stark Sofie!

ily <3

Postat av: Sofie

Ja, det är Robin. Han fick somna in, ganska så plötsligt. Det känns lite skönt att du kommenterade, behöver ligga hemma och gråta ett tag, mitt liv är i kaos nu. älskar dig med!

Postat av: Jennifer

Åh, vad livet suger ibland! Tyvärr så måste det rulla vidare.

Förstår verkligen att du mår dåligt.

Hoppas du mår bättre snart, även fast allt just nu är på botten.

Finns för dig, hela tiden!

<3



Postat av: jörgen

Hejsan .jag vet faktiskt inte vart jag ska börja?

Men jag skulle vilja säga hej hur mår du är allt okej med dig det var länge sen , har inte vågat ta kontakt med dig o jag hoppas att du inte tar illa upp att jag skriver tilldig.Men jag ska inte bli lång varig här .Vill bara fråga Är du fort farnade arg på mig eller besviken.

Kramar från din vän.ps du kan få mitt nya nummer om du vill,för jag skulle vilja endå ha kontakt med dig som en vän o inge mera ,Ha det så himla gött med dig sofie och hoppas jag inte störde dig .kram hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback