Fick en känsla?

Plockade upp mobilen och tryckte mig fram till inställningar. Klockan på datorn var 23:37, jag ställde om mobilen så den går en minut före, sextio sekunder före min dator. Känsla av att vara före, jag är en minut före de andra. Kändes bra, men så himla konsigt. sextio sekunder.

Känns för övrigt konstigt när man tänker på att vi är styrda av tider, timmar, minuter, sekunder, ynka sekunder. Vi kan försova oss med timmar, missa bussen på minuten, tappa förståndet på sekunden. Någon bestämde bara vad klockan var.

Det är det här jag menar, typiska kvälls tankar som förekommer i mitt huvud. Stänger av tankarna för ikväll.
Kollade på en "kill" film förut, den var bra. Skrattade ganska brutalt vissa scener, såklart var det en komedi.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback