Echinagard försöker reparera mig..





Jag visste var du varit
var du en gång kom ifrån
Och en gång var din historia också min

Som musik man bara hör
när man kan tala samma språk
När man delar alla hemligheter
Stora som små

Och jag stal något du ändå ville ge mig
Försökte älska det jag tog
Men ärligheten, respekten, kärleken bara dog


Har leget i min soffa sen i måndags förmiddag, hemskt. Echinagard är en medicin fullproppad med olika örter, vet inte om det hjälper, men hoppas på det.
Var sugen på utgång i helgen, men förskyllningen hindrar mig tyvärr.. Men det finns ju fler helger på året som tur är.

Imorrn hämtar vi Mr B, ett nytillskott är nog vad vi kan behöva. Snart är jag nog tillbaka på träningarna, efter att hans sommarmage blivit lite mindre. Ska bli så härligt, komma igång igen. Diver åker antagligen på söndag, känns för jävligt, men samtidigt bra - på något sätt. Han kommer förhoppningsvis få massor kärlek i sitt nya hem.
Men tungt är det, de kan vi inte ljuga om.
Livet går vidare, nya beslut ska tas, på något sätt så löser sig allt ändå?
Kommer alltid att minnas käre farbrorn med glädje iallafall, galne farbrorn.

Han är så fruktansvärt söt.
/S

 

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Aaaw, farbror Diver!



Du förresten... På den andra bilden.. Det ser jättemycket ut som Freja i bakgrunden! :D

Postat av: Sofie

Jaa, våran farbror! (:

Ja jag tänkte på det! Det var han som "ramlade" ner i diket jag visade dig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback