Besvikelse!

Tänkte att jag skulle slå på en film i morse så satte mig och bläddrade bland utvalet. Hittade väl inte dirket någon jag fastnade för. Blev dock sugen på att titta på någon wallander film. Och vet nu vad? De har bytt ut Henning Mankell's svenska version av Wallander till en engelsk verison med helt andra skådespelare. Så kan dom ju inte göra, helt plötsligt? Själva storyn i filmen var spännande men skådespelarna var inge vidare. Jag älskar att sjunka ner i soffan och slå på wallander, det vill säga den svenska wallander. Fan vad besvkiken jag är nu.

Tog upp dokumentet och skrev några rader om behandlingsformer förut, men tröttnade. Som sagt, att åter skriva fakta är inte riktitgt min grej. Resten av arbetet jag än så länge har skrivit är mest åsikter och sånt. Fakta skulle ibland behöva vara lite intressantare.

Det känns som att det är söndag.
Aja, ska väl sätta lite fart, snart. Mat måste fixas.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback