Allt som rör sig i huvudet..

Imorgon är jag ledig, då ska jag åka in till stan och handla, sedan bär det av till Anna med P&R. (pr, haha.. taskig humor)
Vi ska köpa med oss massor godis och annat gott och ha en idolkväll, kommer blir gör mysigt!

Idag har jag vart på praktiken, det var roligt.
Men vad jag är arg, jag är förbannad, på allt. Haft en sådan dag. Hemskt.

För övrigt har korten kommit nu och jisses vad fina de är. Blev alldeles skakig i benen när jag såg det största kortet som är 51x70 cm, as fint verkligen! Ska se om jag hittar ramar imorrn i stan.
Beställde små kort som nu sitter fint uppsatt vid min säng.

Trots att jag är ledig imorrn så tänkte jag försöka stiga upp vid halv 10 snåret, skulle behöva ut och gå med min hund en sväng.
Vi hörs!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback