Oktober jävla månad..

I love the time and in between
The calm inside me
In this space where I can breathe

Humörsväningningar, det kan man kalla det. Nyss satt jag och log, nu är det borta.
Oktober har aldrig vart min månad.
2003 avled någon som betydde väldigt mycket för mig.
2009 steg jag in i tingshuset.
2010 avled min käre vän.
Oktober, vad vill du mig?

It's October again
Leaves are coming down
One more year's come and gone and nothing's changed at all
Wasn't I supposed to be someone
Who can face the things that I've been running from

De sa idag att det är okej att vara ledsen, det är okej at gråta. Det är lika okej att skratta minuterna efter. Det är en del av processen, att sörja.
/S



 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback