Lördag, gå långsammare!

Den här kvällen gick alldeles för fort. Ändå hann jag skriva mitt tredje inlägg? Undra hur det går ihop sig. Beroende av datorn? Ja, kanske.

Imorrnbitti kan jag inte titta på klockan innan jag går upp, jag kommer alltså få gå upp när jag går upp. Det har jag nog inte gjort på flera år. Kollar alltid klockan när jag vaknar. Men min mobil får ledigt inatt då, suck. Känns så skumt att inte ha mobil. Beroende? Ja, verkligen. Jag vill ha tillbaka min mobil, levande! Jäkla puk kod.

Funderar faktiskt på att ta bort stearin klumpen på datorn, den är i vägen. haha!
Tror jag ska sova snart också, är så himla trött.

Häftigt!

Sådär visste jag inte att man kunde göra på tagentbordet, tröck på fel tagenter och vips.
Alltid lär man sig något nytt.
Pil uppåt och nummer ett.
För er som ville veta.

Vi hörs!
/S

 

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

du borde ändra din textfärg. Eftersom den också är svart som din bakgrundsfärg =)

Postat av: Sofie

Men det är ju bara kommentaren som inte syns? Själva mitt inlägg syns ju?

Postat av: Sofie

Här syns ju inte inlägget, men på första sidag så syns ju texten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback