Kalla dagar och tjocka jackor.

Det är vad det är nu, kallt.

Jag gick hem idag, tog kvart i ett bussen. Hade en början på en jobbig migrän och det mesta kändes deprimernade. Den fjärde onsdagen utan honom, det är tungt.
Jag vill inte gå hem från skolan, jag vill inte missa lektioner men ibland orkar man bara inte.
Jag blir också deprimerad av att jag somnar på lektioner, jag kan inte hålla upp huvudet. Så jäkla trögt.
Tror aldrig någonsin att skolan kommer bli min grej, min grej är att kliva av bussen i vingåker.
Och just nu känns det tillräckligt.
Jag vill bara sova, sova bort den kalla vintern.
Okej, inte bokstavligen.

Som det stod i horoskåpet, jag behöver något monotomiskt, igen. Något som håller mig igång.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback