With a little help from my friends.

Mamma snodde laddningssladden från min dator som jag hade snott från hennes dator (vi sitter mitt emot varandra) och det betyder att jag måste förflytta mig in i ett annat rum och hämta en egen sladd. Och det rummet är mitt som ligger bakom ryggen på mig, bekväm eller vad?

Idag så har jag gått klädd i skjorts, linne, GLADIATORSKOR och min älskade kavaj. Älskar't!
Efter skolan så fikade jag med Anna, Paulina och Rebecka - vi smed planer till helgen. Föresten så åt jag glutenfritt fika, det var mums! Ja men iallfall så i helgen ska vi bo i sommarstugan heeeela helgen, behöver jag säga att det ska bli så jävla grymt skönt? Frihet så det heter duga. Vi ska bara sola, steka, grilla, brännboll/kubb och så ska vi upp och tömköra min lilla plutt också. Åh, kan inte den här veckan bara susa förbi? Jag vill hemifrån lite faktiskt, men kommer bli tomt att inte ha min käre hund i sängen - men va sjutton, två nätter klarar jag mig!

Imorrn är det meningen att vi ska jogga på idrotten, det kan de ju glömma. Ska jag jogga? Pytsan heller, sån kondis har jag inte i överflödighet... Men kan ju göra ett test?

Vem har fixat sommarjobb då?! JO JAAAAG!
Härligt.

/S

jag njuter av livet.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback