Vad jag älskar helger och min älskade spotify lista!

Nu är det äntligen helg igen, så härligt.

Gårdagen spenderades med några brudar vid djulö i stan, det upsskattades. Det var dock lite mycket mygg ute, kan ju säga att jag är totalt sönderbiten idag. Mamma räknade 9 myggbett bara mellan bh banden.. haha. Slänger in några bilder sen igår, tänkte jag.

Idag så gick jag upp och gymmade före maten, grymt jobbigt var det. Efter maten så följde jag med mamma ut och cyklade och vi hamnade vid fågeltornet, där har jag inte varit sen jag gick i fyran - tror jag. I skogen innan "bron" börjar var det massor mygg och jag blev ännu mer sönderbiten. Men iallfall så vad jag mindes var det inte alls långt att gå på "bron" men attans, det vare! Kändes som vi gick i en evighet på halvlösa och sjunkande plankor, men fint var det ändå. I alla fall, till slut kom i fram och jag insåg hur litet tornet var? När jag var där sist så beundrade jag tornet för att det var så högt, men nu hade jag väl växt och, ja de var inte så stort ändå. Jag utmanade min höjdskräck och knallade upp i tornet och fottade med min systemis och mamma sa om och om igen att hon inte kunde gå upp och hjälpa mig ner, för det vågade hon inte. Jag gick halvvägs upp och kände kalla kårar i tyggraden samtidigt som vinden yrde i mitt hår, så va fan, jag gick upp. Första steget upp på "balkongen" tvekade jag, jag hann tänka - nu rasar det. Men icke! Jag gick upp där och fottade som aldrig förr, härligt var det! Sen ville mamma att jag skulle kolla in i rummet på "mellanvåningen" men jag var tvärsäker på att det skulle ligga en blodig man där inne, så jag öppnade dörren så mamma såg nerifrån marken om det var tomt och det var det ju.... haha. Slänger in lite bilder i nästa inlägg!

Nä, nu ska jag ta tag i Islam och näringslära arbetena. Visst är min blogg söt nu? (:
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback